Ryanair chce, aby jego klienci byli zadowoleni!
środa, 20 marca 2019
Ryanair ma na celu poprawę obsługi klienta poprzez wprowadzenie nowych rozwiązań takich jak: nowe samoloty, większy wybór i lepsza punktualność.
Po tym jak po raz szósty z rzędu Ryanair został umieszczony na samym dole listy sporządzanej przez konsumentów - Customer Rating List, przewoźnik w końcu się zreflektował i zamierza poczynić kroki w celu poprawienia jakości swoich usług. Wprowadzając ulepszenia w zakresie obsługi klienta, Ryanair dąży do zapewnienia swoim klientom „Większego Wyboru, Niższych Cen oraz Lepszej Opieki”.
Co zrobi Ryanair, aby poprawić jakość swoich usług?
Według Ryanaira, 2019 to przełomowy rok, jeśli chodzi o świadczenie usług przez irlandzkiego przewoźnika. Oto lista działań, które zamierza podjąć:
- Niskie ceny: znajdź tańszą ofertę w ciągu 3 godzin, a przewoźnik zwróci Ci różnicę i dorzuci dodatkowe 5€ na MyRyanair
- Nowy Max Aircraft: aby klienci nie narzekali więcej na brak miejsca na nogi w samolocie, Ryanair zamierza wyposażyć się w nowe samoloty Boeing Max o nowych i jasnych wnętrzach, większej przestrzeni na nogi i większej liczbie siedzeń
- Punktualność: wraz ze spadkiem punktualność w porównaniu z ubiegłym rokiem (aż 8% spadku), Ryaniair postawił sobie za cel operowanie lotów na poziomie 90%, jeśli chodzi o punktualność ( z wyłączeniem sytuacji, gdzie obowiązują ograniczenia kontroli ruchu lotniczego)
- Ulepszenia cyfrowe: mobilna strona będzie szybsza i lepsza, pojawi się nowa wyszukiwarka cen, bilet sportowy oraz przewodnik turystyczny
- Poprawa w zakresie ochrony środowiska: działania na rzecz programów związanych ze zmniejszeniem emisji dwutlenku węgla oraz dążenie do uwolnienia się od tworzyw sztucznych w ciągu 5 lat
- Ulepszenia w zakresie opieki: 48-godzinny okres karencji na bezpłatną zmianę rezerwacji
- Nowe możliwości: dla osób, które podróżują dość często, Ryanair proponuje €199 rocznej opłaty za bezpłatny wybór miejsca, szybsze i priorytetowe wejście na pokład
- Obsługa klienta: wszystkie roszczenia zgłoszone na mocy rozporządzenia WE 261/2004 mają być rozpatrzone w ciągu 10 dni przy wsparciu nowej obsługi działającej 24/7, co skróciłoby czas potrzebny klientom na połączenie się z agentem obsługi klienta do 2 minut
Realizując wyżej wymienione projekty, Ryanair będzie starał się poprawić swój dotychczasowy wizerunek, który doprowadził do jego niskiej pozycji w rankingu i złej reputacji w ciągu ostatnich kilku lat. Jak powiedział Kenny Jacobs z Ryanair: "Podczas gdy my nadal poprawiamy obsługę klienta, jedną z rzeczy, która się nie zmieni, są nasze niskie taryfy. Obiecujemy, że nie zostaną one pobite przez żadnego innego przewoźnika, a nasi klienci będą mogli cieszyć się największym wyborem destynacji, z najbardziej punktualnymi lotami i fantastycznym doświadczeniem na pokładzie.”
Nie wiadomo jeszcze, czy środki te pomogą Ryanairowi poprawić swój wizerunek i przywrócić zaufanie klientów. Jednak po 6 latach konsekwentnej obecności na samym dole rankingu, działania te są bardzo potrzebne. Miejmy nadzieję, że uda się to Ryanairowi!
Czy Twój lot z Ryanair był opóźniony lub odwołany? Złóż wniosek o odszkodowanie już teraz!
Wszystkie loty obsługiwane przez Ryanair podlegają rozporządzeniu WE 261/2004. Oznacza to, że jeśli lot irlandzkimi liniami został zakłócony, przewoźnik jest zobowiązany do wypłaty odszkodowana. Oczywiście zakłócenie nie może być spowodowane wystąpieniem nadzwyczajnych okoliczności. Możesz złożyć swój wniosek na Lot-Opóźniony.pl, a my zadbamy o to, aby linie lotnicze wypłaciły Ci należne odszkodowanie. Najlepsze jest to, że naszą 25% prowizję pobierzemy tylko wtedy, gdy uda nam się wywalczyć Twoją rekompensatę! Nie czekaj i sprawdź za darmo, czy jesteś uprawniony do jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej:
Trustpilot-Opinie o Lot-Opóźniony.pl
Czy podobała Ci się ta treść?
Dziękuję, to poprawiło mi dzień!
Terapia jest droga - pomóż nam się doskonalić!
Przyjęte do wiadomości, dziękuję!